Saturday, June 2, 2007

önjellemzés

minek a jelzők sora, mikor egy rövid kis történet egész pontosan ábrázolja, ki is vagyok
a történet csak úgy, in medias res ott kezdeném, hogy épp hazatértem masszázsról, mely a tőle elvárható ellazulást, feloldódást hozta, s mely már igazán rámfért
gondolám, bekapcsolom laptopom, hogy dolgozzam kicsit a nap végén, ám az nem ébred fel
próbálom így, próbálom úgy, akksiról, 220-ról, de semmi
agyam felvázolja az helyzetet iziben

a.) valószínűleg ez üzenet, bíz

b.) az üzenet veleje nagy valószínűséggel a pihenésre való felszólítás, hiszen ha már feloldott egy masszázs, miért rontanám meg az általa nyert állapotot!?

c.) amennyiben ez az üzenete, mikor felébredem reggel, ismét működni fog

d.) ha mégsem tenné, elvész sok információ, melyeken az elmúlt hónapokban dolgoztam ... itt jönnek a
- lépések gondolatai, melyeket tennem kell majd, hogy ismét dolgozhassam a gépen
- a kieső munkaidő következményei, pótlásának verziói
- felkészülés az esetleges teljes adatvesztésre
- stb
tehát lelkileg felkészültem minden verzióra, s gondolatban át is éltem azokat

e.) a lelki átéléssel tulajdonképpen kiváltottam a közvetlen megtapasztalást, így nincs szükségem arra, tehát reggelre ismét működni fog a gép

f.) összegezve, akár pihenésre való felszólítás, akár tényleges meghibásodás, nincs szükségem arra, hogy megtapasztaljam a következő nap a laptop üzemelésének elmaradását

...

másnap reggel működött

No comments: